بازگشت

روند ثبت سفارش

روند ثبت سفارش روند ثبت سفارش
آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
اگر در ثبت قیمت اشتباهی رخ داده باشد ، پس از ثبت سفارش قیمت محصول به روزرسانی میشود.
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
با توجه به فروش حضوری محصولات در شعب گالری ساعت مشایخ ، ممکن است کالایی را که سفارش می دهید،قبل از به روزرسانی موجودی محصولات به فروش رفته باشند که در صورت موجود بودن محصول در شرکت تولید کننده، محصول برای شما سفارش داده می شود و در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.
در غیر این صورت هزینه پرداختی شما طی 24 ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال تلاش می‏‌کنیم تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
آیا کالاهای خریداری شده آماده استفاده هستند یا باید روی آنها خودم تنظیماتی انجام دهم؟
تمامی ساعت ها قبل از اینکه برای خریداران محترم ارسال شوند توسط کارشناسان فنی ، کنترل کیفیت فنی و تست سلامت فیزیکی شده و به زمان رسمی ایران تنظیم می شوند. لذا خریداران عزیز نیازی به تنظیم ساعت ها ندارند.
در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟
اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود ، حتما در قسمت "توضیحات سفارش" این موضوع درج شود.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گالری ساعت مشایخ تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی گالری ساعت مشایخ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد گالری ساعت مشایخ استفاده کنید.
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
آیا کالاهایی که در سایت بفروش می رسد اصل هستند؟
بله – کالاهایی که بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.
تعدادی از کالا ها کلمه ی غیر اصل درج شده ، به چه معناست؟
تعدادی از کالاهایی که در سایت بفروش میرسد ، توسط تولید کننده اصلی تولید نشده که به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر، این کالاها با نشان " غیر اصل " مشخص شده اند ، شما هنگام سفارش گذاری امکان انتخاب کالای اصل و غیر اصل را دارید .
کالاهایی که نشان غیراصل نداشته باشد ، دیجی کالا اصالت این کالاها را تضمین و همه آن ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه میکند.
آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله ، هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید تا محصول برای ایشان ارسال شود.
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
پس از ورود به صفحه محصول به پایین صفحه رفته ، در سربرگ "نظرات کاربران" از قسمت "افزودن نظر جدید" نظر خود را ثبت کنید.
می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
چطور در فروشگاه اینترنتی سفارش خود را ثبت کنم ؟
1. وارد پروفایل خود شوید.
2. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
3. پس از انتخاب محصول روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
4. شما میتوانید تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید ، همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد .
5. آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نمایید ، امکان تغییر یا ویرایش ادرس در این مرحله وجود دارد .
6. برای تکمیل خرید خود شیوه ارسال سفارش خود را انتخاب کنید.
7. در آخرین مرحله میتوانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید ، چنانچه کد تخفیف و یا کارت هدیه دارید در قسمت مشخص شده ثبت نمایید .
8. سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک کد پیگیری نمایش میدهد که برای پیگیری های آینده استفاده میشود.
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.
کالایی را می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟
شما تنها میتوانید یک عدد از هر محصول ، خرید انجام دهید.
خریدهای تعدادی پس از استعلام موجودی به صورت تلفنی ثبت شوند و در صورت امکان تایید و پردازش خواهد شد.
گالری ساعت مشایخ تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.
چطور میتوانم سفارشم را قبل از پرداخت لغو کنم ؟
1. وارد پنل کاربری شوید.
2. روی گزینه "سفارش های من" کلیک کنید.
3. در قسمت عملیات سفارشات روی گزینه "لغو" کلیک نمایید تا سفارش شما لغو شود
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی (پرداخت هزینه از طریق کارت به کارت) امکان پذیر است.