بازگشت

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش
ضمانت اصالت کالا به چه صورت است؟
گالری ساعت مشایخ اصالت همۀ کالاهایش(به جز محصولات با برچسب “غیر اصل”) را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که گالری ساعت مشایخ برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که […]
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟
اکثر کالا های ارائه شده در گالری ساعت مشایخ (به جز محصولاتی که دارای برچسب “غیر اصل” میباشند) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. مدت گارانتی ، شرایط گارانتی و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر کالا به طور کامل در دفترچه (کارت) گارانتی یا دفترچه راهنمای یا در فاکتور آن کالا، درج شده است . لذا مشتریان عزیز موظفند پس […]
چطور بند ساعت را تنظیم کنم ؟
شرکت های سازنده ساعت اندازه بند ساعت ها را مطابق با استاندارد های بین المللی و اندازه تقریبی بزرگترین سایز مچ دست می سازند که این اندازه در 99.9 درصد مواقع بزرگتر از سایز مچ دست شما می باشد.
بند ساعت ها را می توان به 2 دسته تقسیم کرد.
1 – بند های غیر فلزی : تنظیم این بند ها بسیار ساده بوده و نیاز به کوتاهی ندارند .
2 – بند های فلزی : دراین نوع بند ها از پین های ویژه ای استفاده می شود که با ابزارهای مخصوصی که فقط در فروشگاه های معتبر وجود دارد خارج می شوند .
برای تنظیم کردن اندازه بند های فلزی به نزدیکترین فروشگاه معتبر ساعت مراجعه نمایید.
دوره گارانتی محصولات چگونه محاسبه می‌شود؟
تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.